Ата- анамен балалардың қарым қатынасы мен араласуы.
Тақырыбы: Ата- анамен балалардың қарым қатынасы мен араласуы.
Мақсаты: 1. Ата-аналарға өз балаларын тәрбиелеуде методикалық нұсқама мен құралдарды таңдауға көмектесу.
2. Өзара мәдениетті түрде қарым қатынас жасау үшін қалыптастыру ата-анамен балалардың арасында.
3. Коммуникативтік жаттығуды үйрену.
Өткізу әдісі: Дөңгелек стол
Өтетін жері: оқу бөлмесі.
Күн тәртібі:
- Баяндама «Қалай жақсы ата-ана болу»
- Сұрақтарды талқылау.
- Әр-түрлі сұрақтар.
- Отбасының орны қоғамда еш-бір теңдеусіз құнды, өзінің күші қажеттілігі жөнінде ешбір әлеуметтік институттармен салыстырылмайды, өйткені тек қана от басында қалыптасып өсіп-өніп баланың тұлғасы өседі, бұнда әлеуметтік ұстанамы еш қандай аурлықсыз қоғамда қалыптасады онымен байланысын адам өмір бойы сезеді. Балалармен ісіміз нәтижелі болу үшін оларменен қарым қатынас жұмысты дамыту керек себебі ол әлеуметті педагогикалық көмекті ұсынады.
- Оқыту аспекті: тәрбиелеу және оқыту.
- Психологиялық: коррекциялау, ықпал жасау.
- Делдалдық аспект: ұйымдастыру, информатикалық, координациялық.
Ата-аналар ең негізгі партнерлар және олар алға қойлған жұмысты жүргізуде ең ықпалды және белсенді көмекшілер. 18-20 жас аралығында ең белсенді тәртіптік және естетикалык сезімі дамуы, әрі ұстануы және байсалдылық мінезінің тұрақтануы кезі. Біздің мимикаларымызды және қасымыздағы адамдар біздің қимылымыз зетімізді түсінуі бізге өте қажет. Көптеген қиындықтардың отбасылық тәрбиеде пайда болуы түсінбеушіліктен және ата-аналардың зат әлемін түсінбеуі.
Өмірлік талап қағидалар отбасында қалыптасады.
2.Талқылау сұрақтары
1.Балалармен қарым қатынаста неден қашық болуы керек
2. Баларман қалай сөйлесу керек
Ата-аналар топтарға бөлінеді: сұрақтар мен жұмыстардың көшірмесін алып оларға өзіндік ойын жеткізу әр сұрақ жөнінде және дәлелдеу қажет.
- Қорытындылау
Жиналыстан кейін класс жетекшісі ата-аналардан сұрайды жиналыстың ішіндегі ереше сәттерді қайсысы оларда сезімдері мен ой-санасын қызықтырды.
