Мейіргер ісі

Имени героя Советского Союза Маншук Маметовой

Тлембаева Армангуль Барлыковна «Мейіргер ісі», «Стоматология», «Ортопедиялық стоматология», «Лабораториялық диагностика» бөлімінің меңгерушісі, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, педагог-зерттеуші

09130100 Мейіргер ісі

4S09130103 Жалпы практикадағы мейіргер

3W09130102 Массажист

Колледж бөлімінің тарихы  сонау 1935 жылы басталды. 1935 жылғы 4 тамыздағы №279 Денсаулық сақтау халық комиссариаты бұйрығының негізінде Ақтөбе қаласында жалпы бейіндегі мейірбикелердің екі жылдық мектебі ұйымдастырылды. 1954 жылы КСРО Министрлер Кеңесінің 1954 жылғы 15 мамырдағы №919 қаулысының негізінде медбикелер мектебі медициналық училище болып қайта құрылды.Бөлімде 09130100 «Мейіргер ісі» мамандығының 4S09130103 Жалпы практикадағы мейіргер біліктілігімен мемлекеттік және орыс тілдерінде оқитын студенттерді дайындау жүргізіледі.

Білім беру оқу бағдарламасы 09130100 Мейіргер ісі  мамандығы бойынша төмендегі цикл пәндерін оқытуды көздейді:

-жалпы білім беретін пәндер (ЖБП);

-жалпы гуманитарлық пәндер (ЖГП);

-әлеуметтік –экономикалық пәндер (ӘЭП);

-жалпы кәсіптік пәндер (ЖКП);

-арнаулы пәндер (АП), интегралау оқыту қағидалары бойынша келесі модульдерге біріккен:

4S09130103 Жалпы практикадағы мейіргер  біліктілік түлектерінің кәсіби қызметінің түрлері дәрігерге дейінгі алғашқы медициналық және медициналық-әлеуметтік көмек көрсететуді жүзеге асыру, бұл ретте төменде көрсетілген медициналық көмек түрлері

ұсынылады:
-алғашқы медициналық-санитарлық көмек;

-стационарлық көмек;

— стационарлық алмастырушы көмек;

— төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек

-қалпына келтіру емі және медициналық оңалту;

-паллиативтік көмек және мейірбикелік күтім

«Мейіргер ісі»мамандығы, 3W09130102 «Массажист» біліктілігі бойынша көзі көрмейтін мүгедектер үшін  білім беру оқу бағдарламасын игеру нәтижесінде білім алушы меңгеруі тиіс базалық құзыреттері:
БК-1. Меңгеру: ағзаны шынықтыру , аутотренинга және зиянды әдеттерге қарсы күрес әдістерімен
БК-2. Меңгеру: мәтіндерді аудару, баяндама құрастыру, әңгіме жүргізу, кәсіби тақырыпта пікірталасқа қатысу үшін лексикалық, грамматикалық минимум
БК-3.Жұмыста түрлі жас кезеңдерінде адам анатомиясы туралы білімді қолдану.
БК-4. Аурудың ішкі және сыртқы себептерін анықтау;өлім белгілерін анықтау,өлімнен кейінгі өзгерістер
БК-5. Адам салаларының топографиялық-анатомиялық ерекшеліктерін білу
БК-6. Аурухана ішілік инфекциялардың белгілерін анықтау,ЕАМ инфекциялық қауіпсіздікпен қамтамасыз ету
БК-7.  Аурудың  ішкі органдардың; хирургиялық аурулардың; инфекциялық аурулардың; көз, тері, жүйке ауруларының негізгі симптомдары мен синдромдарын білу
БК-8. Емдік дене шынықтыру және физиотерапия әдістерін қолдану. Массаж жасаушыға жұмыс орнын ұйымдастыру;
БК-9. Массажист гигиенасын сақтау;Массажист құзіретіне кіретін іс-қимылдарды орындау.
Кәсіби құзыреттерге ие:

Имени героя Советского Союза Маншук Маметовой
Имени героя Советского Союза Маншук Маметовой

ПК-1. Білуі керек: адам денесінің құрылысына бейімделу; адам денесінің негізгі осі мен жазықтықтығын анықтау; мүшелердің ,қанайналым және лимфа жүйесінің проекцияларымен шекараларын табу.
ПК-2.Пальпация арқылы бағыт-бағдары, мүшелердің шегін, қан тамырлары мен лимфа жүйесін анықтау.
ПК-3. Асептика және антисептика ережелерін сақтау.
КҚ-4. Классикалық, нүктелік, сегменттік-техниканы рефлекторлық, емдік аппараттық, спорттық массаж және өз өзіне массажа жасау техникасын меңгеру.
ПК-5. Балалар массажының техникасын мен  үлгі кешендермен ерте жастағы балаларға гимнастика және массаж әдістерін меңгерту
Арнайы құзыреттілігі (бұдан әрі-СК):
СК-1. Шұғыл дәрігерге дейінгі көмек көрсету.
СК-2. Адам денесінің жекелеген аймақтарына  бас, кеуде, арқа, іш, жоғарғы және төменгі аяқтарына классикалық массаж жасау
СК-3. Ішкі ағзалар, жүйке жүйесі, зат алмасу, жарақаттар мен  тірек-қимыл аурулары кезінде  ересектерге және балаларға емдік массаж жасау
СК-4. ішкі ағзалар мен , жүйке жүйесі, зат алмасу, жарақаттар  тірек-қимыл аппараты аурулары кезінде сегменттік-рефлекторлық массаж орындау,
СК-5.ішкі ағза аурулары, жүйке жүйесі, зат алмасу, жарақаттар мен тірек-қимыл аппараты аурулар кезінде нүктелі массаж жасау.
СК-6. Спорттық массаж, өз өзіне массаж жасау.
СК-7. Әртүрлі аппараттармен массажды орындау     

3W09130102 «Массажист» біліктілігі     көзі көрмейтін мүгедектерге арналған       түлектерінің кәсіби қызмет түрлерін қарастырады:
— стандартта қарастырылған массаждың барлық түрлерін орындау;
— ересектер, балалар үшін салауатты өмір салтын насихаттау, сақтандыру жұмыстарын жүргізу.

Имени героя Советского Союза Маншук Маметовой
Имени героя Советского Союза Маншук Маметовой

09110100 «Стоматология» мамандығы 4S09110102 «Дантист» біліктілігі бойынша білім беру бағдарламысының құрылымы

09110100 «Стоматология» мамандығы 4S09110102 «Дантист» біліктілігі бойынша мамандығы оқу бағдарламасы келесі базалық құзыреттіліктерді меңгеру керектігін көрсетеді:

  • кәсіби қызметте қазақ (орыс) сөздікке және шет тілі мәтіндерін оқу және аудару үшін қажетті меншікті лексикалық және грамматикалық минимумды меңгеру;
  • Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үрдістерін талдауда объективті тарихи дағдыларын зерттей білу;
  • өмірлік және кәсіби мақсаттарға жету, денсаулығын нығайту үшін дене шынықтыру, спорттық іс-шараларды пайдалана білу
  • этикалық құндылықтарды, мәдениет түрлерін, әлемдегі және аймақтардағы негізгі
  • мәдени орталықтар туралы білу;
  • тәжірибеде заңдардың негізгі ұғымдарын пайдалана білу;
  • саясаттың адами өлшемін, саяси жүйе мен саяси режимдерді түсіну;
    экономикалық теорияның жалпы жағдайын, экономиканың негізін, елімізде және шетелде экономикалық жағдайды білу;
  • қазіргі компьютерлік технологиялар жайлы және де оларды қазіргі медицинада қолдану жайлы түсінігі болу, кәсіби іс-әрекетте қазіргі ақпараттық технологияларды қолдана білу;
  • өмірдің пайда болуы және дамуының жалпы заңдылықтарын, тіндердің жасушаларының қызметін және құрылысын, мүшелер мен жүйелердің қалыпты және патологиялық жағдайларын білу;
  • тұқым қуалайтын аурулардың түрлерін және айқындау әдістерін меңгеру және клиникалық пәндерді өту кезінде алған білімдерін қолдана білу;
  • термодинамиканың және термохимия негізгі заңдарын шешу, оның алқалы қасиеттері мен ағзадағы ролін құрамын білдіру жолдарын білу;
  • орган функциясы қышқылдық-негіздік тепе-теңдік және буферлік жүйелерді білу.

Мамандық бойынша білім беру оқу жоспарының дамуы нәтижесінде студент арнайы құзыретке ие болуы тиіс:

  • рентген тексерісінің жүйесін ұйымдастыруды және бет-жақсүйек облысының әр түрлі ауруларын емдеудегі әдістерді білу және дағдыларын игеру;
  • физиотерапиялық көмек жүйесін ұйымдастыруды және тіс және ауыз қуысының ауруларын емдеу үшін физикалық терапия пайдалануды білу және дағдыларын игеру;
  • стоматологиялық аурулар мен ауыз қуысының гигиенасын алдын алу үшін стоматологиялық көмек жүйесін ұйымдастыруды білу және дағдыларын игеру;
  • тіс протездерін жасай білу және дағдыларын игеру;
  • стоматологиялық мекеменің мейірбикесінің жұмысын ұйымдастыра білу және дағдыларын игеру;
  • терапиялық, хирургиялық және ортопедиялық бағыттағы стоматологиялық мекемедегі жұмыс істеуді білу және дағдыларын игеру;
  • рецепт жазу, гректік-латындық терминдердің мағынасын түсіндіру, дәрілік заттардың фармакодинамикасының және фармакокинетикасының жалпы заңдылықтарын білу;.

Кәсіби қызметінің негізгі түрлеріне сәйкес, студент оқу бағдарламасын игеру барысында кәсіби құзыреттілікті меңгеруі керек:

  • мейірбикелік күтім ұйымдастыру және науқастарды қадағалау, манипуляцияларды және дағдыларды орындау іс-әрекеттерін игеру;
  • конфликттерді шешудің дағдыларын, коммуникативті дағдыларды игеру, алған білімдерін күнделікті өмірде және кәсіптік жұмыста қолдану, науқастармен, олардың туысқандарымен, қызметтестермен сұқбаттасу этико-деонтология негізіндегі дағдыларды игеру.
  • әртүрлі зақымдануларда алғашқы медициналық көмек көрсету тәсілдерін игеру, хирургиялық науқастарды күту әдістерін, өкпелі-жүректік жандандыру әдістерін игеру;
  • зақымданған және жарақаттанудың негізгі симптомдарын, диагностика әдістерін, емдеу және шұғыл жәрдем көрсетуді білу және апат аймақтарында жұқпалы аурулардың пайда болу мүмкіндіктерін ескерту және келеңсіз жағдайларда тұрғындардың денсаулығын сүйемелдеу негіздерін білу;
  • клиникалық симтомдарды анықтауды, болжама диагноз қоюды, ауру балаларды күтуді жүргізе білу

Біліктілігі 4S09110102  «Дантист» 09110100 «Стоматология» мамандығының кәсіби қызмет нысандары:

стоматологиялық бөлімшелер, ауруханалар, емханалар, медициналық орталықтар, фельдшерлік-акушерлік пункт, стоматологиялық зертханалар. 

09110200 «Ортопедиялық стоматология» мамандығы

4S09110201 «Тіс технигі» біліктілігі бойынша білім беру бағдарламысының құрылымы

09110200 «Ортопедиялық стоматология» мамандығы 4S09110201 «Тіс технигі» біліктілігі бойынша мамандығы оқу бағдарламасы келесі базалық құзыреттіліктерді меңгеру керектігін көрсетеді:

  • кәсіби қызметте қазақ (орыс) сөздікке және шет тілі мәтіндерін оқу және аудару үшін қажетті меншікті лексикалық және грамматикалық минимумды меңгеру;
  • Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үрдістерін талдауда объективті тарихи дағдыларын зерттей білу;
  • өмірлік және кәсіби мақсаттарға жету, денсаулығын нығайту үшін дене шынықтыру,спорттық іс-шараларды пайдалана білу
  • этикалық құндылықтарды, мәдениет түрлерін, әлемдегі және аймақтардағы негізгі
  • мәдени орталықтар туралы білу;
  • тәжірибеде заңдардың негізгі ұғымдарын пайдалана білу;
  • саясаттың адами өлшемін, саяси жүйе мен саяси режимдерді түсіну;
    экономикалық теорияның жалпы жағдайын, экономиканың негізін, елімізде және
  • шетелде экономикалық жағдайды білу;
  • қазіргі компьютерлік технологиялар жайлы және де оларды қазіргі медицинада қолдану жайлы түсінігі болу, кәсіби іс-әрекетте қазіргі ақпараттық технологияларды қолдана білу;
  • Кәсіби қызметінің негізгі түрлеріне сәйкес студент оқу бағдарламасын игеру нәтижесінде кәсіби құзыреттілікке ие болуы тиіс:
  • алған білімін күнделікті өмірде, кәсіптік қызметте науқастар және олардың туысқандарымен әңгімеде, этика-деонтологиялық негізінде қолдана білу;
    алған білімін адам ағзасының құрылысын және жас ерекшеліктерін зерттеуде қолдану;
  • халықты қорғаудың негізгі тәсілін білу, халықты төтенше жағдайларда қорғаудың кешенді тәсілін білу;
  • науқасты тексеру біліктілігін білу; өздігінен ауруды емдеу, күтім біліктілігін және
  • алдын алу әдістерін білу;
  • Мамандық бойынша білім беру оқу жоспарының дамуы нәтижесінде студент арнайы құзыретке ие болуы тиіс:
  • денсаулық сақтау жұмыстарын ұйымдастыру және стоматологиялық аурулардың диагностикасы бойынша білімдерді меңгеру;
  • клиникалық-зертханалық кезеңдерді өткізуде алған білімдері мен дағдыларын бюгельді протезді жасаудағы қайталамалы модельдерді, телескопиялық жүйені, құлыпты жүйені, балкілік жүйені, аттачментті меңгеру;
  • алынбалы протездердің құрылымдық ерекшеліктері, клиникалық-зертханалық дайындау кезеңдері бойынша білім мен дағдыларды меңгеру;
  • алынбайтын протездердің құрылымдық тіс техника өндірісін ұйымдастыруда
  • білім мен дағдыны меңгеру;
  • негізгі және қосымша тіс техникалық материалдарын ерекшеліктеріне қарай қолдана білу;
  • клиникалық зертханаларда бет-жақ протездерін дайындау кезеңдері бойынша білім мен дағдыны меңгеру;

Біліктілігі 4S09110201 «Тіс технигі» 09110200 «Ортопедиялық стоматология» мамандығының кәсіби қызмет нысандары: тіс техникалық зертханалар (емдеу-профилактикалық мекемелердегі стоматология бөлімдеріндегі тіс техникалық зертханалар), ауруханалар, емханалар, фельдшерлік-акушерлік пункттер, медициналықорталықтар.
09110200 «Ортопедиялық стоматология» мамандығы бойынша бітірушілердің кәсіби қызметінің түрлері:

  • тіс техника зертханаларында әртүрлі жас топтағы пациенттерге тіс техникалық
  • көмек көрсетуге қатысу;
  • бақытсыз жағдайларда және қатты ауырған кезде дәрігерге дейінгі жедел көмек көрсету және пациенттің жағдайын бағалау;
  • денсаулық сақтау мекемелерінде санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимдерді сақтау;
  • көпшілік зақымданған жерде, індеттің төтенше жағдайында халыққа
  • медициналық жәрдем көрсету;
  • жаңа ақпараттық технологияларды, әдістерді қолдану, құралдар-жабдықтарды қабылдау;
  • әртүрлі жас топтағы халық денсаулығына жәрдем көрсету және нығайту үшін шара қолдану және пациенттің құқығын сақтау, олардың отбасына қызмет жасау;
  • пациенттің денсаулығына (физикалық, психикалық, әлеуметтік, экологиялық) әсер ететін е қауіпті факторлар мәселелрі және олардың денсаулықтарына әсер етуін азайту бойынша халыққа кеңес беру;
  • әртүрлі жас кезеңінде пациентті және оның жанұясын денсаулықты сақтау мәселелеріне үйрету;
  • жаңа әдістерді қолдана отырып тіс протездерін жасау;
  • стоматологиялық мекемелерде нормативтік медициналық құжаттарды рәсімдеу;
    әріптестермен өзара ынтымақтастық қарым-қатынаста болу;
  • салауатты өмір салтын насихаттау және тіс ауруларының алдын – алу.

09140100  «Лабораториялық диагностика» мамандығы, 4S09140101 «Медицинский лаборант» біліктілігі бойынша білім беру бағдарламысының құрылымы

Білім алушы белгіленген біліктілік деңгейінің білім беретін оқу бағдарламасын игеру нәтижесінде тұтас оқу-тәрбиелік үрдісінің барысында қалыптасқан базалық құзіреттіліктерге ие болуы тиіс:

Базалық құзыреттілік, біртұтас білім беру процесінің барысында түзілетін тиісті кәсіптік біліктілік деңгейі:

– игеруі тиіс: мәтіндерді аудару үшін лексикалық, грамматикалық минимумдарды, баяндама құрастыруды, кеңес беруді, кәсіптік тақырыптарға арналған талқылауларға қатысуды;

– білуі тиіс: компьютер құрылысын, қызметін, осы заманғы медицинада қолданылуын, интернет жүйесін, қолданбалы және стандартты бағдарламалармен жұмыс істеуді және оларды кәсіби қызметінде пайдаланылуды;

– экономикалық теорияның жалпы ережелерін экономика негіздерін, елдегі және елден тыс экономикалық жағдайларды білу;

– әлеуметтік философия туралы – қоғам туралы ғылым ретінде, оның дамуын, материалдық және рухани бірлігін, сонымен қатар қоғамның рухани өмірі мен және медицинамен байланысы туралы мәліметтерді білу;

– Биологиялық мембраналардың физико-химиялық ерекшеліктерін, мембрпаналардың құрамы мен қасиеттерін, жүректің биофизикалық жұмыс заңдылықтарын, жарықтың биологиялық құрылымдары мен өзара әсерлесуінің физикалық ерекшеліктерін капиллярлық құбылыстарды білу;

– негізгі психологиялық процестердің және жеке тұлғаның даму заңдылықтарын білу;

– дәрілік заттардың фармакодинамикасын және фармакокинетикасының негізгі заңдылықтарын білу;

– саяси жүйелер мен саяси режимдер туралы, саясаттың адами өлшемдері туралы ұғымдарға ие болу;

-өмірдің пайда болуы және дамуының жалпы заңдылықтарын, қалыпты және патологиялық жағдайдағы организмнің тіндері мен жасушалардың, ағзалары мен жүйелерінің құрылысын және функцияларын, жұмыс кезіндегі адамның топографо анатомиялық ерекшеліктерін білу;

– беткейлік құбылыстарының физика-химиялық заңдылықтарын және тірі организмнің бытыраңқы жүйелерін білу. Биогендік элементтер туралы түсінікке ие болу;

– органикалық қосылыстардың құрылысын және қасиеттерін білу. Тірі организмде жүріп жатқан маңызды үрдістердің химиялық және физико-химиялық аспектілерін және әр түрлі реакциялардың негіздеу;

—аурулардың негізгі симптомдары мен синдромдарын білу. Ересек адамдармен балалардағы ішкі ағзалары мен жүйелерінің;

— хирургиялық ауруларды;

— жұқпалы ауруларды;

— акушерия және гинекологияны;

– денсаулық сақтау және ұйымдастыру құрылымдарының, емдеу-профилактикалық және санитариялық-эпидемиологиялық мекемелердің дамуы туралы нормативтік-құқықтық құжаттарды білу;
– ерітінділердің құрамын анықтау әдістерін, ерітінділердің коллигативтік қасиеттерін және организмдегі рөлін бөлу;

– организмнің ағзалары мен жүйелерінің, тіндері мен жасушаларының құрылысын және олардың жіктелуін білу;

– рецепттер жаза білу, грек-латын текті терминдердің мағынасын түсіндіру;

– аурухана ішілік жұқпалы аурулардың симптомдарын анықтау, ЕСМ-де инфекциялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету;

– қоғамда адамдар арасындағы қатынастарды реттеудің адамгершілік нормаларын, диалектикалық дамудың негізгі заңдарын және заңдылықтарын білу, практикалық қызметте негізгі түсініктер мен заңдардың күшін қолдану;

– қышқылдық-негіздік тепе-теңдікті және ағзадағы буферлік жүйенің мәнін білу;

– өз денсаулығына ұқыпты қатынас жасауға, физикалық дайындықта, физикалық және психикалық қасиеттерін тұтас дамытуда, дене шынықтыру құралдарын салауатты өмір салтын ұйымдастыруда пайдалану қажет-тілегіне, білім мен тұрақты дағдыларға ие болу;

– Қазақстан тарихын үйрену барысында тарихи оқиғаларды, көріністерді, беталыстарды әділ талдау дағдыларына ие болу;

– термодинамика және термохимияның негізгі заңдылықтарын игеру;

– тұқым қуалайтын аурулардың типтерін және формаларын анықтау әдістемесін игеру және алған білімдерін клиникалық және лабораториялық пәндерді үйрену кезінде қолдану;

– дүниенің және аумақтардың негізгі мәдени-тарихи орталықтары, этикалық құндылықтар, мәдениеттердің формалары және типтері туралы түсінікке ие болу;

– жұмыс орнының еңбекті қорғау, өндірістік санитария, инфекциялық және өрт қауіпсіздігін ескере отырып ұйымдастыра білу;

– ежелгі дәуірден осы заманға дейінгі медицина тарихын, Шығыс, Батыс Еуропа, Ресей және Қазақстанның көрнекті медицина қайраткерлері туралы тұтас түсінікке ие болу.

  1. Кәсіби құзыреттілік:

– адам денесінің құрылысынан хабардар болу; адам денесінің негізгі остері мен жазықтығын анықтау;

ағзалардың, қан және лимфа жүйелерінің проекциялары мен шектерін табу;
– аспаптарды қолдана отырып, тәжірибелер жасау, химиялық экспериментті анализдеу, иондық алмасу теңдігін және тотығу-қайта тіктеу реакцияларын құру, органикалық заттардың функционалдық топтары бойынша құрылымдық формаларын, органикалық заттардың классының концентрациясы, түрлері мен сапалық реакциясы класстарына қарапайым есептеулер жүргізе алуы тиіс;

– лабораториялық зерттеулер жүргізуге жұмыс орнын дайындай білу;

– лабораториялық зерттеулер жүргізу, алынған мәліметтерді тіркей білу;

– биологиялық жүйелерді зерттеу үшін негізгі медициналық аспаптар мен аппараттар топтарын қолдана білу;

– пайдаланған материалдың қайта өңдеуді, пайдаланған лабораториялық ыдыстарды, құрал-саймандарды, жеке басын қорғау заттарын зарарсыздандыру және залалсыздандырылуын жүргізе білу;

– мамандыққаидеген тұрақты, оң көзқарасты қалыптастыра білу. Тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыта білу. Салауатты тұлға қалыптасуына себебін тигізе білу;

-асептика мен антисептика ережелерін сақтауды білу;

– халық ішінде гигиеналық тәрбие жұмысын жүргізе білу;

– әртүрлі концентрациялық ұқсас және нақты ерітінділерді залалсыздандыруға тығындар және тампондар, ыдыстарды дайындауды іске асыра білу.

  1. Арнайы құзыретілік:

4S09140101 – «Медициналық лаборант» тиіс:

– көмірсулардың, липидтердің, ақ уыздық дәруминдердің және ферменттердің негізгі өкілдерінің рөлін, жіктелуін және қасиеттерін білу;

– патологиялық материалды зерттеу және одан әрі зарарсыздандыруын жүргізу. Әрбір анализдің диагностикалық маңызын түсіну;

– микроскоппен жұмыс істеу, гистологиялық техниканың негізгі әдістерін пайдалана білу;

– қарапайымдылардың, гелминттердің, буынаяқтылардың дамуының әр түрлі кезеңінде паразиттік типтерін анықтай алу;

– зерттеуге материал алуды, қоректік орталарға егуді, таза дақыл бөліп алуды; микроорганизмдердің дәріге сезімталдығын анықтау әдістерін қолдана білу;

– аналитикалық таразылармен, жылыту, өлшеу құралдармен, центрифугамен, КФК-н, лабораториялық ыдыстармен және тағы басқаларымен жұмыс істеу;

–сапалық, сандық есептің экспресс- әдістерді жүргізу;
– әр түрлі жарақаттарда дәрігерге дейінгі көмек көрсете алу, реанимация әдістерін, манипуляция техникасын игеру;

– қанның, несептің және оның тұнбасының жалпы анализдерін, нәжістің зерттеу, қақырықтың, іріңнің, мұрынның және жұтқыншақтың ішіндегісін зерттеуді.

Медициналық лаборанттың кәсіби қызметінің объектілері болып табылады:

– биологиялық материалдар;

– сыртқы орта объектілері;

– азық-түліктер.

4S09140101 «Медициналық лаборант» біліктілігі түлегінің кәсіптік қызметінің түрлері:

– шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсету;

-дистилятормен, қыздырғыш аспаптармен, центрифугамен, барлық түрдегі таразылармен, КФК, ИФА, ПЦР, талдағышавтоматтармен, жеделталдағыштармен және т.б.;

– есепке алу, есеп беру құжаттарын жүргізу;

– гистологиялық техниканың негізгі әдістерін пайдалана отырып, микроскоппен жұмыс істеу;

—қарапайымдылардың, гельминттердің, бунақ аяқтылардың әр қилы даму сатыларындағы типтерін анықтауды іске асыру;

– биологиялық материалдардың биохимиялық талдауының әдістерін білу;

—қанның, несептің, асқазан сөлінің, нәжіс массаларының, өттің, қақырықтың, қынап қабырғалары жасушаларының, қуық безі сөлінің және ликвордың қалыпты және патологиялық жағдайдағы қасиеттері мен құрамын анықтау;

—асқазан, өт қабы қызметтерін зерттеу әдістерін игеру және қан топтарына, саңырауқұлақпен және жыныстық қатынас ауруларымен зақымдануларға сипаттама беру;

—бактериологиялық және вирусологиялық зерттеулерге арналған материалдарды (қақырық, жұтқыншақ пен мұрынның ішіндегі заттары, ірің, нәжіс, несеп және қан) алуды іске асыру;

– әр түрлі әдістермен микроскопиялық препараттарды дайындау және бояу;

– әр түрлі қоректік орталар дайындау және оларды зарарсыздандыру;

– микроорганизмдердің дәрілерге сезімталдығын анықтау әдістерін меңгеру;

– сыртқы орта объектілерінен материал алуды іске асыру;

-суды, топырақты, азық-түлік өнімдерін, күнделікті пайдалану заттарына санитариялық бактериологиялық, санитариялық вирусологиялық тексеру жүргізу;

– судан, топырақтан, тамақ өнімдерінен, ауадан сынама алуды және олардың физико-химиялық қасиеттерін анықтау;

– қоршаған орта факторларына санитариялық-гигиеналық баға беру;

– тұрғын үйлер мен өндірістік кәсіпорындардың микроклимат көрсеткіштерін анықтау және бағалау;

– тігу және таңу материалдарының зарарсыздығына талдау жүргізу;

– дезинфекция және зарарсыздандыру сапасына бақылау жүргізу;

-аэробтар мен анаэробтардың таза дақылдарын бөліп шығару, оларды идентификациялау;

-микробиологиялық, вирусологиялық, санитариялық-гигиеналық, клиникалық- диагностикалық және биохимиялық талдауларыды есепке алу, баға беру және нәтижелерін жазып беру;

– қазіргі заманғы барлық биологиялық материалдардың нақтамасын, дифференциалдық нақтамасын, лабораториялық және аспаптық әдістерді пайдалана отырып іске асыру;

– салауатты өмір салтын насихаттау бойынша санитариялық ағарту жұмыс жүргізу.

2024-2025 оқу жылындағы «Мейіргер ісі», «Стоматология», «Ортопедиялық стоматология», «Лабораториялық диагностика»  бөлімдерінің жалпы мәліметі

Топтар

Оқыту

тілі

Бюджет

Студенттер саны

Жауапты

топ жетекшісі

1

104«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

25

Ермагамбетова А.К.

2

105«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

25

Сейіт  Ш.Н.

3

119«Сестринское дело»

(Массажист)

орысша

бюджет

5

Жадриева К.Т.

4

120«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

25

Өсербай А.Е.

5

121 «Лабораториялық диагностика»

каз

бюджет

22

АйсаутоваЛ.Т.

 

6

124 Стоматология

каз

бюджет

25

Жумагалиева А.С.

 

7

125 «Сестринское дело»

орысша

бюджеттен тыс

20

Кенжегарина А.Р.

 

8

203«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

25

Дабылдина Б.Ж.

9

204«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

25

Нурмуханова А.А.

10

218«Сестринское дело»

(Массажист)

орысша

бюджет

6

Жадриева К.Т.

11

219«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

23

Амантаева С.А.

12

220«Мейіргер ісі»

каз

бюджеттен тыс

22

Аманжолкызы Ж.

13

221 «Ортопедиялық стоматология»

каз

бюджет

4

Сибагатов Н.У.

14

222 « Лабораториялық диагностика»

каз

бюджет

22

Жулмагамбетова Н.К

15

226 «Мейіргер ісі»

каз

бюджет

24

Кудабаева Н.Ш.

16

228 «Сестринское дело»

рус

бюджеттен тыс

23

Гудзь Л.А.

17

303«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

22

Жабасова Г.Е.

18

304«Мейіргер ісі»

каз

бюджет

21

Калисина С.Б.

19

318 «Мейіргер ісі»

каз

бюджет

20

Капишева Г.Е.

20

319 «Сестринское дело»

орысша

бюджет

9

Муртазина Г.Р.

21

322 «Лабораториялық диагностика»

каз

бюджет

24

Манарбекұлы А.

22

324 «Стоматология»

каз

бюджет

24

Усенова Г.Р

23

328«Мейіргер ісі»

каз

бюджеттен тыс

25

Узакбай Н.

24

329«Мейіргер ісі»

каз

бюджеттен тыс

24

Кадырова А.Е.

25

330«Мейіргер ісі»

каз

бюджеттен тыс

20

Игликова Г.Б.

26

331«Сестринское дело»

орысша

бюджеттен тыс

16

Шамсутдинова Э.М.

27

412 «Мейіргер ісі»

каз

бюджет

20

Аманжолкызы Ж.

28

413 «Мейіргер ісі»

каз

бюджет

23

Мырзагулова А.К.

29

419 «Мейіргер ісі»

каз

бюджеттен тыс

24

Кудабаева Н.Ш.

30

420 «Сестринское дело»

орысша

бюджеттен тыс

19

Баймаханова Ж.С.

«Мейіргер ісі» бөлімінің оқу үдерісінің кестесі

Курс

Семестр

Оқу

апталары

Аралық аттестация

ОӨП

Демалыс

1 курс (9)

1 семестр

02.09.-17.01

Академиялық күнтізбеге сәйкес

 

20.01- 31.01

2 семестр

03.02-27.06

Академиялық күнтізбеге сәйкес

 

30.06 -31.08

1 курс (11)

1 семестр

02.09.- 03.01

06.01-17.01

20.01-31.01

2 семестр

03.02-23.05

26.05.-30.05

02.06-27.06

  30.06-31.08

 2 курс (9)

3 семестр

02.09.-3.01.

06.01-17.01

20.01-31.01

4 семестр

03.02-23.05

26.05.-30.05

02.06-27.06

30.06-31.08

 2 курс (11)

3 семестр

02.09.-11.12

12.12-20.12

23.12-17.01

20.01-31.01

4 семестр

03.02-21.05

22.05-30.05

02.06.-27.06

30.06-31.08

3 курс (9)

 

5 семестр

02.09.-11.12

12.12-20.12

23.12-17.01

20.01-31.01

6 семестр

03.02-21.05

22.05-30.05

02.06.-27.06

30.06 — 31.08

3 курс (11)

 

5 семестр

02.09-06.12

09.12-20.12

23.12-17.01

20.01- 31.01

6 семестр

03.02-04.04

16.06-27.06

07.04-13.06

4 курс

 

7 семестр

02.09-6.12

09.12-20.12

23.12-17.01

20.01-31.01

8 семестр

03.02-04.04

16.06-27.06

07.04-13.06

«Стоматология» бөлімінің оқу үдерісінің кестесі

Курс

Семестр

Оқу

апталары

Аралық аттестация

ОӨП

Демалыс

I

1 семестр

     02.09 — 03.01

06.01-17.01

 

20.01-31.01

2 семестр

    03.02-23.05

18.06-27.06

26.05- 17.06

30.06-31.08

III

5 семестр

     02.09-06.12

09.12 – 18.12

19.12-17.01

20.01-31.01

6 семестр

03.02-02.04

16.06-27.06

03.04-13.06

«Ортопедиялық стоматология» бөлімінің оқу үдерісінің кестесі

Курс

Семестр

Оқу

апталары

Аралық аттестация

ОӨП

Демалыс

II

3 семестр

02.09-4.12

05.12-13.12

16.12 — 17.01

20.01-31.01

4 семестр

 

03.02-29.04

16.06-27.06

30.04 — 13.06

 

«Лабораториялық диагностика» бөлімінің оқу үдерісінің кестесі

Курс

Семестр

Оқу

апталары

Аралық аттестация

ОӨП

Демалыс

I

1семестр

02.09.- 03.01

06.01-17.01

20.01-31.01

2 семестр

03.02-06.06

09.06-13.06

16.06-27.06

30.06-31.08

II

3 семестр

02.09.- 06.12.

09.12-18.12

19.12-17.01

20.01 — 31.01

4 семестр

03.02-21.05

22.05-30.05

02.06-27.06

30.06-31.08

III

5 семестр

02.09-11.12

12.12-20.12

23.12-17.01

20.01-31.01

6 семестр

03.02-04.04

16.06-27.06

07.04-13.06